7/9/14

Pujol y la bruja Adelina: yo le cobraba 150 euros por consulta pero él le cobraba a los políticos que venían por su recomendación el doble

 
"Adelina, a carballiñesa que lle curou o tic nervioso que Jordi Pujol tiña e que logo o estivo tratando do mal de ollo -«el cría que tiña moitas envexas e era certo porque sempre lle daba que si»- encetou mal a semana. 
 
(...) cando se lle pregunta polo expresidente da Generalitat alporízase: «Non vou falar máis diso, porque viñeron á miña casa e graváronme dende un coche, e estou farta de que me chamen todo o día, e que me rifen meus fillos -están en Andorra- por teléfono e me digan que estea calada. Non quero saber nada. Déixeme en paz».
 
 Máis tarde, xa de volta na casa logo de realizar as compras no Carballiño, amósase máis tranquila. 
 
-Refírense a vostede como pitonisa, meiga, vidente... ¿Como se definiría? 

-Non son nada diso. Son naturista e sanadora. Hai persoas que teñen un don natural para iso, e no meu caso herdeino da miña avoa, Carme Fernández Bernárdez. 

-¿Tan mal rematou a relación con Pujol? 

-Non vou falar máis de Pujol. 

-Xa, pero chama a atención o que contou de que el se fixo rico a costa súa. 

-Pujol é un piolloso e un aparvado, un papanatas, que nin un vaso de auga me deu. E é mentira o que se está a dicir. El cobráballe á xente que me mandaba á consulta pero eu non lle cobraba o que se di. Nunca cobrei un prezo fixo, as miñas consultas sempre foron pola vontade. 

-¿Tratou a alguén máis do seu entorno? 

-A Marta Ferrusola. Trouxérona dúas amigas súas, xente ben de Barcelona. Estaba preocupada porque lle caía o pelo. 

-¿E logo xa foi cando tratou ao expresidente da Generalitat? 

-Si. Primeiro veu polo tic que tiña no ollo, que seica estaba farto dos oculistas porque non llo daban curado. Logo seguiu vindo porque sospeitaba que lle tiñan envexa e lle querían facer mal. 

-¿E era certo? 

-Tiña mal de ollo. Sempre que botabas un ovo saía negro, escuro, e iso quere dicir que hai xente que che desexa o mal. E era cando lle pasaba os ovos polo corpo para curalo e púñalle unha vela. 

-¿Canto o tivo como cliente? 

-Por aí un ano e medio. A dous non chegou. 

-Foi nese tempo no que vostede se asentou en Barcelona. 

-Non. Estaba en Andorra e ía pasar consulta dúas veces á semana á Barcelona a unha casa que era de Pujol. (...)

-¿Tamén tratou a Fraga? 

-Cureille un herpes, prepareille unha pomada, e trateino pola dor de cabeza e tamén da vertixe. A cabeza traiao a mal traer, dáballe moitos problemas. 

-¿E era bo pagador? 

-A Fraga non lle cobrei porque era un galego de lei, non coma o cutre ese do Jordi Pujol.
-¿Lembra a alguén máis coñecido que tratase? 

-A Javier de la Rosa. Un señor e un cabaleiro, igual que a súa muller. E funo ver ao cárcere. E estiven comendo na súa casa. A ese arruinouno Pujol. Puxo cartos para uns proxectos e logo o pequeno ripoullos todos."             (Xosé Manoel Rodríguez, La Voz de Galicia, 09/09/2014)

 
"El expresidente de la Generalitat de Catalunya, Jordi Pujol, mantuvo una extraña relación con una pitonisa gallega de la que sacó provecho del negocio de la videncia, según ha confesado este lunes la propia bruja.

En sus años al frente del gobierno autonómico, Jordi Pujol solía viajar a Andorra para consultarse con una pitonisa a quien confiaba los asuntos familiares y de gobierno y quien realizaba limpiezas al cuerpo del expresidente para “librarlo de las malas energías”, según han declarado fuentes del entorno del expresidente.  (...)

La pitonisa gallega, Adelina, de 77 años, asegura que el expresident la visitaba con frecuencia y que, al ganarse su confianza, la convenció de que se mudara de Andorra, donde había vivido nueve años, hasta Barcelona, para montar un consultorio en el que podía atender a políticos y empresarios catalanes recomendados por Pujol.

“Él ganó dinero a mi costa porque yo cobraba en aquel momento, al cambio, unos 150 euros por consulta pero él le cobraba a los políticos que venían por su recomendación el doble”, explicó Adelina al programa Espejo Público de Antena 3 este lunes.

 Un confidente del caso Pretoria, la trama corrupta que terminó con la carrera política de varios alcaldes catalanes y en el que terminaron salpicados dos ex consellers de Pujol, declaró a la policía que el expresident, además de llevar dinero a Andorra, también se consultaba allí con una pitonisa. Philip MacMahan Bolich, directivo de Banca Catalana que trabajó a las órdenes de Francesc Cabana, cuñado de Jordi Pujol, aseguró a la policía que el ex president de la Generalitat llegó a estar obsesionado con la pitonisa y cada vez pagaba más por adivinar su futuro.

“Él iba a Andorra y la mujer pasaba un huevo por su espalda con la intención de que el huevo absorbiera todas las malas energías que llevaba encima”, declaró Victoria Álvarez, la ex novia de Jordi Pujol Ferrusola que ha facilitado datos a la policía y a la Audiencia Nacional sobre la trama corrupta de la familia."                (Kairoi)

No hay comentarios: